Mijn pen werkt niet correct
Als je pen niet correct werkt, hebben wij het volgende van je nodig voordat wij een melding kunnen maken bij de fabrikant in Australie:
-
Een kort filmpje van de pen waarop je allereerst het serienummer van de pen in beeld brengt. Het serienummer van de pen vind je terug achter het batterijklepje en begint met 4MD.
-
Je dient ervoor te zorgen dat de Dermapen een recente update heeft gehad. Deze mag niet ouder zijn dan 2 dagen. Tevens dien je ervoor te zorgen dat de meest recente versie van de software op je pen aanwezig is. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je een firmware update uitvoeren op de pen. Hoe je dat doet vind je terug op de Imagebank op onze website, onder de tab “Instructie”.
-
Vervolgens willen we op het filmpje graag het euvel van de pen zien, werkend op verschillende standen en dieptes.
-
Graag het lotnummer van de naaldcartridge die gebruikt is vermelden; deze is terug te vinden op de verpakking van de naaldcartridge.
Hiernaast ontvangen we graag een korte omschrijving van het probleem. De bovenstaande gegevens mag je mailen naar: info@odara.eu.
Wanneer een van de bovenstaande punten ontbreekt, zal het langer duren voordat we je uitsluitsel kunnen geven.