Mijn pen werkt niet correct
Als je pen niet correct werkt, hebben wij het volgende filmpje van je nodig voordat wij een melding kunnen maken bij de fabrikant in Australië:
- Sluit de pen aan met het netwerksnoer op het stopcontact;
- Breng het serienummer van de pen in beeld. Het serienummer vind je terug achter het batterijklepje en begint met 4MD;
- Je dient ervoor te zorgen dat de Dermapen een recente update heeft gehad. Deze mag niet ouder zijn dan 2 dagen;
- Maak een 360 graden filmpje waarbij je alle zijden van de pen duidelijk in beeld brengt. Zorg ervoor dat stickers en plakband verwijderd zijn van de pen, zodat mogelijk verborgen schade duidelijk in beeld wordt gebracht;
- Vervolgens willen we op het filmpje graag het euvel van de pen zie, werkend op verschillende standen en dieptes;
- Graag het lotnummer van de naaldcartridge die gebruikt is vermelden. Deze is terug te vinden op elke afzonderlijke verpakking van de naaldcartridge;
- Let erop dat je enkel werkt met naaldjes waarvan de houdbaarheidsdatum niet is verstreken. Deze worden nl. niet meer geaccepteerd door de pen.
Hiernaast ontvangen we graag een korte omschrijving van het probleem. Bovenstaand mag je mailen naar: info@dermapenbenelux.nl. Wanneer een van de bovenstaande punten ontbreekt, zal het langer duren voordat we je uitsluitsel kunnen geven.